Thursday, September 18, 2008

Salam Aidifitri

Rihat Untuk Mengerjakan Umrah

UNTUK kira-kira lebih seminggu hingga hari raya Aidifitri mungkin tidak ada apa-apa catatan dan pengisian untuk blog ini. Lewat tengah hari ini saya akan berangkat untuk menunaikan umrah dan insyaAllah akan berhari raya di sana. Sudah pasti dalam tempoh 'percutian' ini banyak peristiwa dan kejadian yang terlepas dari rangkulan, catatan dan ulasan saya.

Selama saya di tanah suci nanti saya berdoa semoga negara kita yang dicintai ini dalam keadaan aman damai tidak ada pergolakan dan kejadian yang tidak diingini berlaku. Doa juga kepada para penjenguk setia blog ini yang tidak habis-habis memberi sokongan dan semangat kepada saya untuk terus berblog.

Antara harapan dan doa saya semoga dalam tempoh terdekat ini tidak berlaku perkara-perkara berikut:

1. Perletakan jawatan Perdana Menteri oleh Abdullah Ahmad Badawi.

2. Tidak ada tangkapan dibuat ke atas Anwar Ibrahim dan juga mana-mana pemimpin politik di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

3. Wujudnya pedamaian antara dua kumpulan dalam Pas yang berbeza pendapat yang disebabkan perbezaan pandangan dan muslihat politik dalam isu Anwar Ibrahim.

4. Tidak akan ada lagi mana-mana Menteri yang meninggalkan Kabinet Abdullah.

5. Tidak ada lagi mana-mana parti komponen BN meninggalkan pakatan berkenaan.

Di kesempatan ini juga saya mengambil peluang mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin!

- MSO
[wm.kl 8:00 am 18/09/08]

No comments: